ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Amennyiben a vásárlás mellett dönt és (vagy) igénybe veszi szolgáltatásainkat a termékekért és szolgáltatásokért fizetni kell.

Jelen dokumentum iktatásra kerül, későbbiekben visszakereshető, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Cool4u Kft., székhelye: 5540 Szarvas, Szabadság út 14., cégjegyzékszám: Cg.04-09-005988, cégbíróság: Békés Megyei Bíróság, mint Cégbíróság, adószáma: 12605231-2-04, elérhetőségek: webshop@cool4u.hu, tel.:+36 1 4221818, (továbbiakban: Szolgáltató) és a Cool4u Kft. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
 

Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.autoklima-webshop.hu weboldalon (a továbbiakban: weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: Cool4u Autoklíma Webshop áruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre.

A Cool4u Autoklíma Webshop áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza, azzal, hogy a jelen ÁSZF-el mellőzésre kerülnek az Ektv. 5.§ (2) és a 6.§ (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak.

A Cool4u Autoklíma Webshop áruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek közötti szerződés az áru megvásárlása során jön létre. Erre való tekintettel a személyesen, raktárunkban történő átvétel nem minősül távollévők között megkötött szerződésnek. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés, írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.

Termékjellemzők

A vásárolt áruk jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalából tudhatja meg részletesen. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett nettó és bruttó ár, a feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.

Rendelés menete:

  1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.
  2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válasszon további termékeket a keresést követő eredmény listából. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Az „X” gombbal törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően válassza a „Termékek megrendelése”gombot.
  3. Válasszon kiszállítási módot és szállítási címet.
  4. Ezután ha kívánja, megjegyzést fűzhet a megrendeléséhez.
  5. Az adatok megadását követően a "Megrendelés véglegesítése" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését. A megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.

A rendelések módosításának lehetősége a megrendelés elküldése előtt:

A "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. A személyes adatok (pl.: számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, stb…) tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható a „Profil” menüpontban.

Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon az webshop@cool4u.hu e-mail címen, vagy a +36 1 4221818 -as telefonszámon.

A megrendelés elküldése kizárólag regisztrációval lehetséges! Amennyiben regisztrációját elvégezte, regisztrált felhasználóként be tud lépni, és azonnal el tudja küldeni megrendelését. Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. A megrendelésekről minden esetben automatikus visszaigazolást küld a rendszer. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-2 munkanapon belül. Amennyiben a termék nincs raktáron, a beszállítóval történt egyeztetés után közöljük a várható szállítási határidőt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Kiszállítás (házhoz szállítás)

A raktárkészleten lévő és 16.00-ig megrendelt termékeket a következő munkanapra házhoz szállítatjuk az egész ország területén a GLS futárszolgálattal. A kézbesítés a megrendelést követő munkanapon 8 és 17 óra között történik ,a GLS helyi járatától függően. A kiszállítás díját átvállaljuk, amennyiben a nettó számlaérték meghaladja a 20.000 Ft-ot. 

Az alábbi feláras szolgáltatások vehetők igénybe:

  • Garantált délelőtti kiszállítás* bruttó 635 Ft
  • Csere csomag bruttó 2.160Ft
  • Kiszállítás megadott napra bruttó 635 Ft
  • SMS szolgáltatás bruttó 130 Ft 

A nettó 20.000 Ft alatti rendelések és az akciós termékek kiszállítási díja egységesen bruttó 1.905 Ft.

* Express csomag szállítását csak meghatározott területeken vállaljuk. A lehetséges területek listáját itt megtekintheti

 A megrendelés lemondása

A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően lemondani a megrendelését. Ezt az igényét jelezheti ügyfélszolgálatunkon a +36 1 4221818-as telefonszámon. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselési kötelezettség nem terheli.

Budapesti és budaörsi ügyfeleinknek lehetősége van megrendeléskor robogó futárszolgálatos kiszállítást kérni. Ebben az esetben az általunk megbízott futárszolgálat napi 2 körben 3 órán belül kiszállítja az árut a megrendelő részére. Ennek normál díja Budapesten bruttó 1.905 Ft , melyet cégünk teljes egészében átvállal, ha a vásárlás értéke meghaladja a nettó 20.000 Ft-ot.


I.kör  Rendelési határidő: 11.00 (az áru 14.00-ig kézbesítésre kerül)
II.kör Rendelési határidő: 14.00 (az áru 17.00-ig kézbesítésre kerül)


A Budapest környéki kiszállítás díja egyedi megállapodás kérdése. Kérem, hívja értékesítőinket!

Bővített szolgáltatásunk keretében partnereinknek lehetőséget biztosítunk robogós expressz kiszállítás igénybe vételére. A megrendelt árut ebben az esetben a rendeléstől számított 1.5 órán belül kézbesítjük.

A szolgáltatás díja egységesen (számla értékétől függetlenül) 3.175Ft

Ha a csomag csak autós futárral szállítható 3.810Ft szállítási költséget számítunk fel.

Amennyiben az áru téves rendelése esetében visszaszállításra kerül, a szállítási költséget a megrendelő téríti.

A vásárlástól való elállás

Az ügyfél a számla kézhezvételétől számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

A fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatás elmulasztásának jogkövetkezménye

21. § (1) Ha a vállalkozás a 11. § (1) bekezdésének i) pontjában meghatározott tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott elállási határidő tizenkét hónappal meghosszabbodik.

(2) Ha a vállalkozás a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejártát követő tizenkét hónapon belül megadta a fogyasztónak az (1) bekezdésben meghatározott tájékoztatást, az elállásra vagy a felmondásra nyitva álló határidő az e tájékoztatás közlésétől számított tizennegyedik napon jár le.

Tehát, ha az ügyfél nem kapja meg a tájékoztatást a szerződéskötés előtt, akkor 14 nap + 1 évig állhat el, ha szerződéskötés után, de 1 éven belül megkapja, akkor a kézhezvételtől számított 14 napon belül állhat el.

Ha az ügyfél elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:
Cool4U Kft. 1097 Budapest, Illatos út 7. | +36 1 422 1818 | webshop@cool4u.hu
Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is, vagy letöltheti azt innen: http://www.autoklima-webshop.hu/cool_elallasi_felmondasi_nyilatkozat.pdf

Az ügyfél határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha az ügyfél eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az ügyfél elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az ügyfél által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés nem terjed ki a szállítási, fuvarozási költségekre. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha az ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag az ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli

Az elállás/felmondás ügymenetével kapcsolatos teendők

  1. Töltse ki az elállási/felmondási nyilatkozat név és cím mezőjét. Ide az ügyfél neve és címe írandó.
  2. Adja meg a megrendelés (interneten leadott rendelés) dátumát.
  3. Sorolja fel a termékeket az egyedi azonosítójuk (termékkódjuk) alapján.
  4. Minden termék mellett tüntesse fel a kísérő bizonylaton (számlán) feltüntetett vételára(ka)t.
  5. Adja meg a kiszállítás dátumát.
  6. Banki átutalással bonyolított ügylet esetén adja meg a bankszámlaszámát.
  7. Töltse ki a keltezést.
  8. Írja alá a nyilatkozatot.

A fogyasztó nem gyakorolhatja a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (elállás/felmondás) szerinti jogát

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

Adatvédelmi nyilatkozat

A Cool4u Kft. elkötelezett, az ügyfelek bizalmas és személyes információinak tiszteletben tartása és megőrzése iránt. Weboldalaink jelentős része bármikor megtekinthető anélkül, hogy a látogató felfedné kilétét, vagy bármilyen személyes információt szolgáltatna magáról. Azonban a weboldalaink meghatározott részeihez való hozzáférés, az egyes személyes információk testre szabása, illetve a látogatók pontosabb kiszolgálása érdekében regisztrációhoz kötött. Az ügyfelet a regisztráció során arra kérjük, hogy olyan információkat adjon meg részünkre, melyek személyes adatoknak minősülnek. Egyes adatok (pl. név, telefonszám, e-mail cím) megadása kötelező, míg más adatok megadása sem a regisztrációnak, sem az internetes vásárlásoknak nem előfeltétele.

Tájékoztatás: A személyes adatokat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk.

A személyes adatokat harmadik félnek kizárólag célhoz kötötten adjuk át, hogy a megrendelést szerződésszerűen tudjuk teljesíteni. Alvállalkozóink, megbízottjaink, meghatalmazottjaink a cégünktől származó vásárlói személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak engedélyünk nélkül megőrizni, felhasználni, illetve további személynek átadni.

A regisztráció során tudomásunkra jutott személyes adatokat semmilyen körülmények között nem tesszük - az ügyfél kifejezett jóváhagyó hozzájárulása nélkül - más számára hozzáférhetővé, kivéve a jogszabályi kötelezés, illetve a hatósági eljárás eseteit.

A fenti adatvédelmi rendelkezéseket az ügyfél személyes adatainak vásárláskor illetve rendeléskor történő önkéntes rendelkezésünkre bocsátásával elfogadja, és azokat szerződésünk elválaszthatatlan részének tekinti.

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet az ügyfél a kellékszavatossági jogával?

Az ügyfél a hibás termék értékesítése, vagy hibás szolgáltatás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg az ügyfelet kellékszavatossági igénye alapján?

Az ügyfél – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére az ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban az ügyfél viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti az ügyfél kellékszavatossági igényét?

Az ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmet arra, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jog már nem érvényesíthető. Használt dolog esetén ez a határidő 1 hónap, de legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Az ügyfél a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az ügyfél igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Cool4U Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az ügyfél köteles bizonyítani, hogy az ügyfél által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet az ügyfél a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén az ügyfél – választása szerint – kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg az ügyfelet termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként az ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti az ügyfél termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét az ügyfél a termék, gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az ügyfélnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Hibás teljesítés esetén, amennyiben a Cool4U Kft szerződésben jótállást vállalt, az érvényes szerződés alapján az abban meghatározott időtartamú jótállásra köteles. Az ügyfél számára biztosított mindenkori jogok és határidők az adott szerződésben kerülnek meghatározásra.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a Kellékszavatossági és Termékszavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

A jótállási igény érvényesítésének feltételei:

  1. A termék szakszerűen történő, és az előírásoknak megfelelő beépítése, üzembe helyezése.
  2. A termék rendeltetésszerű használata.
  3. Jótállás esetén a jótállási időn belül történő bejelentés.

Bejelentésével a Vásárló az igény megalapozottságának elbírálását kezdeményezi, melynek szakszerű elvégzése érdekében a következőket szükséges biztosítania:

  1. A meghibásodott terméket.
  2. Az adásvétel létrejöttét és dátumát (a felelősségvállalás kezdetét) igazoló számla másolatát.
  3. A hiánytalanul kitöltött hibabejelentő-lapot, mely a termék beazonosításához szükséges paramétereket, és a vásárlás adatait tartalmazza.
  4. A szakszerviz által történt beszerelés, üzembehelyezés igazolását (pl. számla, vagy javítási munkalap másolata).
  5. A jótállási jegyet (ha a termék ennek kíséretével lett értékesítve).

Az elbíráláshoz elegendőek a bizonylatok fénymásolatai. A Cool4u Kft. az elveszett, vagy sérült eredeti bizonylatokért nem vállal felelősséget. A bejelentést követően a Cool4u Kft., a meghibásodás tényének és okának feltárása végett bevizsgálja a terméket. Ha Cool4u Kft. nem rendelkezik a szakszerű bevizsgáláshoz szükséges tapasztalatokkal és technikai eszközökkel, a termék gyártóját, vagy valamelyik szakszervizt bízza meg. Az igény jogosságának elbírálása a vásárlás és beszerelés (üzembehelyezés) körülményeinek, valamint a meghibásodás tényének és okának ismeretében történik. Az elbírálás időtartama, amennyiben a bevizsgálást Cool4u Kft. végzi el 15 naptári nap, ha Cool4u Kft. mással végezteti el, legfeljebb 30 naptári nap, (esetenként az alkatrész gyártója ettől eltérő határidőt is megadhat). Ha a rendelkezésre álló adatok és szakvélemény alátámasztják az igény érvényesítésének jogosságát, a Cool4u Kft. a meghibásodott terméket saját költségén megjavíttatja. Ha a javítás nem lehetséges, vagy aránytalan költséget eredményez, Cool4u Kft. köteles az árut kicserélni. Ha a csere nem valósítható meg, Vásárló árleszállítást kérhet, vagy elállhat a szerződéstől. Ha az igény alaptalan és a bevizsgálást nem a Cool4u Kft. végezte el, a bevizsgáltatás költségei Vásárlót terhelik.

A jótállási igény érvényesítésének kizáró okai:

  1. Ha a készülék gyári száma hiányos, rongált vagy módosított.
  2. A nem rendeltetésszerű használat, a terméknek nem a kezelési útmutatóban foglalt utasításoknak megfelelő kezelése.
  3. A gyártó által kötelezően előírt karbantartások elmulasztása.
  4. A korrózió, kosz, víz vagy más folyadék, illetve egyéb anyag által okozott meghibásodás, erőszakos külső behatás okozta rongálás.
  5. A nem szakszerviz által végzett üzembehelyezés, javítás, módosítás és minden egyéb idegen beavatkozás.
  6. Baleset, szerencsétlenség, zavargás, elemi kár, vagy egyéb, a gyártón és az importőrön kívül eső ok miatt bekövetkezett meghibásodás.

Fenti okokból meghibásodott termék javítási költsége a jótállás időtartamán belül is a vásárlót terheli.

A rendeltetésellenes használat elkerülése céljából a termékhez magyar nyelvű kezelési útmutatót mellékelünk és kérjük, hogy az abban foglaltakat saját érdekében maradéktalanul tartsa be, mert a leírtaktól eltérő használat, helytelen kezelés miatt bekövetkezett hiba esetén a készülékért jótállást nem vállalunk.